Följ mig på Instagram: @helenwil

tisdag, mars 31, 2009

Träningsvärk...

... i hålfötterna. (Heter det verkligen så?!?)Jättekonstig känsla, har aldrig haft det förut! Kände när jag var ute och sprang igår att jag spände fötterna och blev trött under fötterna, men jag trodde inte att med kunde få träningsvärk DÄR!!

Tog cykeln till jobbet imorse och med minusgrader inatt så var det is på några ställen. Så jag fick cykla/gå om vart annat. Men det gick ju fortare än att gå hela vägen. Kom även fram till att det skulle bli plusgrader under dagen så att det inte var halt när jag skull hem.
Nu har jag hunnit träna och vara hemma i en halvtimme. Sparade ca 40 minuter på att cykla till och från gymmet istället för att gå! Toppen!! Får använda den tiden till att diska och plocka undan. Ser nämligen ganska stökigt ut.

Och sen avslutas kvällen med NCIS!! Lovely!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar