Följ mig på Instagram: @helenwil

torsdag, mars 12, 2009

tidig morgon.

Har fått mycket gjort idag!!
Varit hos tandläkaren. Det var dags nu, hela tre år sedan sist. (inte bra). Men jag klarade mig utan hål. Fick i läxa att använda mer tandtråd, annars såg det bra ut. Toppen!!

Efter det passade jag på att träna, ben och biceps. Det gick segt idag. Har svårt att motivera mig till att köra hårda benpass. Tycker att det är ganska tråkigt.

Leg extension
Leg extension med ett ben
Sittande benpress
Liggande branpress
Benböj i smithmaskin

Cable curls
Bakåtlutade curls
Preacher curl

Dessa övningar toga jag mig igenom och nu ska jag snart hoppa in i duschen!

Sedan bär det av ner till el stockholmo igen. Middag med Tobias och en kompis samt hotellnatt. Mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar