Följ mig på Instagram: @helenwil

söndag, mars 29, 2009

Ännu en helg är slut...

Har varit en trevlig helg. Tobias hade en kompis på besök hela helgen, så jag har varit hos mina föräldrar och renast ur bland alla grejer jag har kvar där. Ett evighetsgöra känns det som!! Det mesta ska slängas eller bäras upp på vinden, men det tar ju evigheter att sortera allt!!

Igår var jag på gymmet och körde baksida lår och triceps. Har en hel del träningsvärk i armarna idag.!! På eftermiddagen hade jag bokat in mig på en helkroppsmassage. Mumma. Det var otroligt skönt!! Ska ta tag i det där nu och börja gå regelbundet för att lösa upp knutar och stelhet!!
På kvällen fick vi besök och vi invigde vår stora gasolgrill!! mumma!! fläskfilé, kyckling och grönsaker på grille och klyftpotatis till det. Unnade mig även ett glas vin till maten. En trevlig kväll vart det!!

Idag har jag varit hos mamma och pappa igen. Och när jag kom hem var jag ut och sprang en runda. Valde att trampa runt på stigar i skogen, vilket är väldigt jobbigt när det är massa tösnö överallt. Sprang sick sack som ett annat fyllo!! Men härligt var det!!!

Nu hade vi tänkt kolla på Wipeout och mysa i soffan. Medan kycklingen till matlådorna står i ugnen och tvättmaskinen går. Men vad händer då, jo det går en säkring och tvätten stannar med massa vatten i och ugnen är helt död. Typiskt!! Att vi sen inte har rätt säkring hemme gör ju att det tar extra tid att åka till macken och köpa dem. Drygt!!!
Som tur är så har vi inspelningsbar box och kan pausa och titta på tv när det är ordnat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar