Följ mig på Instagram: @helenwil

torsdag, mars 26, 2009

Nya rutiner

Vardagen börjar sätta sig nu. Vakna 06.30 och snooza 15 min. Upp, duscha, fiffa till sig äta frukost och cykla till jobbet. Jobba till 17 och cykla till gymmet. Träna, hem och äta, duscha, kolla mail och titta på TV, sova.

Det bästa med jobbet är alla fikapauser! De kommer med perfekta mellanrum för att få in alla måltider. Så här ser min dag ut:
07:00 Frukost- gröt, vaniljprotein, nötter och mjölk
09:30 Mellanmål- keso och nötter
12:00 Lunch- Kyckling, ris/potatis och grönsaker
14:45 Mellanmål- keso och nötter
17:20 Träning- ibland en frukt innan om jag är hungrig
18:30 Efter tränings mål- protein och riskakor
21:30 Kvällsmål- kesella, nötter och ev grönsaker

Energin intas med bra mellanrum och lagom stora portioner. Nu kommer jag bli skitsnygg :)

Får hoppas att jag lyckas hitta en bra rutin på helgerna också. Det är ju de som har ställt till det för mig tidigare.

Nu är det dags för att äta lite innan jag ska sova. Ska krypa ner i sängen med spikmattan och nya BODY, med snygga Anna-Maria på framsidan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar