Följ mig på Instagram: @helenwil

onsdag, mars 25, 2009

Träningsvärk

Funderade på att skippa träningen idag och vila. Känns som att jag har ont i hela kroppen!! Men efter att jag känt igenom kroppen kom jag fram till att ben och mage var redo för en omgång. Sagt och gjort, cyklade till gymmet efter jobbet och genomförde ett expresspass på 35 min. Då hann jag med:
Benböj i smith, 4 set
Benpress uppåt, 4 set
Leg extension, 4 set avslutade med drop set
Liggande benpress, 4 set
och för magen:
Fällkniven, 4 set
magmaskin, 4 set
Ländrygg, 4 set

Får hoppas att jag inte känner mig lika stel imorgon, då är det nog rygg som ska få sig en omgång!! Härligt!!

Efter träningen blev jag hämtad av mamma, vi åkte till Borlänge för de hade klubbkväll på en affär som säljer skinnjackor. Jag har funderat på att köpa en svart så mamma bjöd med mig.
Hittade en as-snygg som jag tyckte var lite dyr. Men när jag gick och funderade så sa mamma att hon skulle köpa den till mig i födelsedagspresent. Yippie!!!! Sånt tycker jag om. Då får man ju det man vill ha!! Tack mamma!!

Ha dock inte hittat sladden till kameran än, eller jag hittade den och tappade bort den. Men jag lägger upp bilder i helgen när Tobias kommer hem med min bärbara!!

Nu ska jag äta lite och ligga på soffan innan det är dags att sova!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar