Följ mig på Instagram: @helenwil

torsdag, mars 12, 2009

framme i el stockholmo

framme på hotellet. Kan konstatera igen att jag hatar rusningstrafik och att åka bil i Stockholm. Det är ingenting jag gör frivilligt!!!

Sitter och får i mig lite kaffe medan tobias är och hämtar sin telefon. Han hade tappat den när vi var ute och gick. Sen var det en tjej som hittade den och ringde upp "pappa" i telefonboken. Tobias pappa ringde vidare till mig och sa att vi måste ringa Tobias telefon för att få tillbaka den. Då märkte Tobias att den var borta!! Sicken snäll tjej!!

Nu ska jag snart fiffa mig. Resturang besök ikväll. trevligt ska det bli. Och jag kanske tar mig ett glas vin. Jag känner att jag är värd det!!
Smaklig måltid!

1 kommentar:

  1. Vill bara tipsa alla träningstokiga om min utlottning av 2 burkar Aminotabletter !! Så besök mig och skriv en kommentar så är du med i utlottningen !! VH MG !

    SvaraRadera