Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, mars 23, 2009

Som en flodhäst

kände jag mig under löpturen. Motvind och snö i ögonen. Har inte tagit ett löpsteg sedan i höstas, det gick med andra ord seeeegt.
Men det är bara att kämpa på, nu kan det ju bara bli bättre!!

Lyckades iaf pallra mig runt 7 km på 50 min. Inte nån vidare tid måste jag säga. Men jag håller på att lära mig min pulsklocka och ska programera den med intervallpass och annat roligt. Då blir det en ny utmaning för varje pass! Härligt!!

Avslutade det hela med att skotta, får nog göra samma sak imorgon då det fortfarande snöar en hel del och är två grader kallt. Typiskt, jag som skulle cykla till jobbet idag!!!


En sån här rolig klocka har jag. Toppen!! Bara att programera den innan, ge sig ut och springa och sen får man all info på skärmen. Avstånd, hastighet, puls. Både max och medel. Plus att man kan se på en karta hur man har sprungit. Rolig leksak!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar