Följ mig på Instagram: @helenwil

tisdag, mars 10, 2009

smoothie frälst

sitter och mumsar i mig en smoothie. Jordgubbar, blåbär, apelsin och vaniljprotein. Mumsigt vart det. Brukar vara för lat för att göra det, men idag var jag så sugen!!

Mycket på schemat idag. Pallrade mig till gymmet imorse. Segt efter att ha varit sjuk. Men bröst och triceps och vader fick sig en omgång idag.

EFter det var det dags för lunch, kyckling som vanligt. Men idag gjorde jag sås på en burk kesella och jordnötssmör som jag blandade i stekpannan. Vart klart godare än vad jag hade väntat mig!!
Var en sväng förbi mitt gamla jobb och hälsade på också. Det var trevligt att prata lite med dem!!

Nu på kvällen har jag passat på att baka lite till nästa vecka. Då ska jag till Idre med föräldrarna och jag har lovat mamma att jag ska fixa fikabröd. Så det blev bullbak och storstädning här hemma. Har ju inte orkat fixa när jag har varit sjuk. Men nu är det fint igen!!

Nu är det snart dags för Mästarnas Mästare. Börjar dra ihop sig nu, spännande att se vem som vinner. Jag tror starkt på Emma, men Malin och Per ligger nog också bra till!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar