Följ mig på Instagram: @helenwil

söndag, mars 08, 2009

dunder sjuk :(

Eftersom min syster var sjuk när jag var och hälsade på lyckades jag bli smittad av henne. det började med ont i halse i torsdags, hosta och heshet på fredagen. Efter let's dance orkade jag inte hålla ögonen öppna så vi gick och la oss. Igår låg jag och sov på soffan hela dagen, ont i hela kroppen, täppt i näsan och hosta. Det var längesen jag var så sjuk!!! Lite piggare idag, orkar till och med sitta upp och äta själv!!! Igår fick jag i mig en halv banan innan jag somnade med resten i handen och Tobias fick hjälpa mig att äta. Jobbigt.
Är fortfarande seg idag, snor i hela huvudet och ont i halsen. Har hostat så mycket att det svider när jag sväljer. jobbigt.
Vågen gick ju åt rätt håll innan jag blev förkyld. så det är väl bara att sätt fart igen när jag är frisk och hoppas att den fortsätter nedåt. typiskt att jag blir sjuk när jag precis börjat komma igång med träningen igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar