Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, mars 23, 2009

Första dan på "nya"jobbet

Har precis kommit hem från jobbet, jajjemen, jag har börjat jobba igen!!! Kul!!
Blev kontaktad av min förra arbetsgivare som erbjöd mig ett heltidvikariat tom maj nästa år. Toppen!! Jobbar på samma jobb men har hela nya arbetsuppgifter. IT-support, sälj administration och telefonist. Känns bra att ha något att göra igen!

Beach 2009 är igång också. Det är läskigt hur fort man går upp i vikt och hur mycket man får slita för att bli av med det igen! Nu har jag iaf lagt på mig några lyxkilon för mycket för att det ska kännas bra. En liten mini diet inför sommaren. Taggad att få fram lite rutor till sommaren!!

Sitter och laddar för en löptur. 60 min är målet att jag ska klara att springa. Det var ju ett tag sen, men det går nog!!. Dock snöar det och är minusgrader igen, jag som hade hoppats att våren var på väg nu. Men inte då.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar