Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, mars 02, 2009

hos syster

vaknade tidigt som örnen idag!! 05.15 reste jag mig ur sängen.... och då ska tilläggas att vi släckte vid 00.30 ungefär. Efter att ha kollat på TV och packat hela kvällen.
Vi packade in oss i bilen och begav oss mot Sthlm, som tur var kö´rde Tobias så jag kunde sova en stund. Han hoppade av i Sthlm där han är på kurs och jag fortsatte till Linköping.
Framme hos syster blev det en hel del skitsnack, en god lunch och umgänge med alla kompisar som bor i korridoren. Sen var det dags för henne att plugga lite, så jag letade fram en bok och la mig och läste. Boken var faktiskt bra, lätt att komma in i och man behöver inte fundera nåt när man läser den. Bara att drömma sig bort!! Reporter erkänner gravidchock av Belinda Olsson. 1/4 avverkad och jag hoppas att resten är lika bra!!

Vid 18 tiden gav vi oss iväg till gymmet på campus, stort och välutrustat!!! Toppen gym. Enda nackedlen var att vi var där udnder peak hour så det var ganska mycket folk. Fick dock till ett bra pass och idag var det rygg, axlar och vader som fick stryk!!! Härligt!!
Latsdrag, sittande rodd, framåtböjd rodd, axelprett, hantellyft, drag mot hakan samt stående och sittande vadpress avverkades. Efter det inhandlades cashewnötter, bananer, torkade aprikoser och keso och kroppen fylldes på med kolhydrater och proteiner.

Nu ska jag snart dusch och sen läsa lite medan syster pluggar. Efter det kanske det blir en omgång risk. om vi orkar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar