Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, april 06, 2009

Nya tag!

Hela veckan gick suuuper bra, kändes bra på gymmet och jag lyckades pallara mig ut och springa.

I helgen hade vi kalas, jag fyller ju år på torsdag, så vi firade mig i förskott. Grillning i strålande sol, trevligt sällskap och god dryck. En toppen kväll!!det slank även ner tårta och kakor i magen på mig. MUMS!
dock var gårdagen inte lika rolig. ganska seg på morgonen och lite bakis. Men jag piggnade till efter ett tag och fixade lite hemma. Planterade om blommorna och gjorde fint.

På kvällen blev det pizza och sen somnade vi gott på soffan!!

Ingen bra helg med andra ord. (ur träningssynpunkt alltså) Men det är man värd ibland och idag är det bara att ta nya tag igen. Äta bra och träna lagom mycket.Det går bra att äta onyttigt och dricka alkohol ibland, bara det inte blir varje dag.

Nu ser jag fram emot att lägga ner lite mer tid på träningen och kosten för att få den kropp jag vill ha. tighta till sig lite i samma takt som det blir varmare och kläderna blir tunnare!

Lite bilder från kalaset!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar