Följ mig på Instagram: @helenwil

tisdag, april 21, 2009

Ännu en vecka har passerat..

Det är helt sjukt vaad fort tiden går!!! Dagarna bara springer förbi!!

den här veckan har träningen gått super. De två dagar som gått ;). Morgonpromenad, styrketräning och löppass har redan hunnits med. motivationen till förbränningsträning har inte riktigt funnits där. Men nu när solen tittar fram och det blir varmare ute lockar det mer. Lite mer definition på armarna och snygga axlar vill jag ha. Och lite mindre rumpa. de mesta vikten lägger sig på rumpa/lår för min del. får kämpa hårt för att få bort det.


helgen spenderades hos svärföräldrarna i Årjäng. Alltid lika mysigt att vara där!! träffade gudsonen som precis lärt sig gå och firade massa födelsedagar. Jag, svägerskan, svärmor och gudson fyller alla år nu i april, så det fick bli ett stort kalas! Med god tårta som jag bakade!!

jag och svägerskan fick en spadag på Selma i present! Gud vad härligt det ska bli att åka dit och bli bortskämd!! Längtar!!
Tårta!
Nu ska jag titta på NavyCIS som vi har spelat in. Föräldrarna var här och hjälpte till med deklarationen och fikade lite. nu är det bara att skicka in den och vänta på att pengarna ska trilla in på kontot. får tillbaka ganska mycket och jag tänkte lägga pengarna på en spinningcykel så att jag kan köra förbränningsträning här hemma i höstrusket.

Nu är det dags för kvällsmål och tv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar