Följ mig på Instagram: @helenwil

onsdag, april 29, 2009

dags att sova

Tänkte pallra mig ut på en promenad imorgon bitti. Kunde inte somna igår så jag hoppade över den imorse.
Jag fick dock till ett super pass på gymmet!! Rygg och axlar var det som plågades idag. Kan fortfarande inte maxa på grund av handen. Även fast jag använder remmar så gör det ont. Så jag väljer att köra lite lättare och fler reps på dragövningar. Axelpress går dock hyfsat. Jag har lite problem att stabilisera med höger handen. Men jag var tillräckligt trött efter passet ändå!! Jag fick böja ner huvudet när jag pratade med Tobias för jag var för trött för att lyfta upp armen och hålla i telefonen!! Och det var jobbigt att ta på sig ryggsäcken när jag skulle cykla hem!!!

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite och passa på att test spikmattan igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar