Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, maj 04, 2009

sjukt seg!!!

Idag har varit en sjukt seg dag.... Skulle upp och promenera imorse, men när klockan ringde orkade jag inte pallra mig ur sängen. Somnade om och försov mig istället!
Funderar på att kompensera genom att ta en promenad nu istället.

Vi har börjat med sommartid på jobbet, slutar 16 istället för 17. Och jäklar vad eftermiddagen flög förbi!! Hann inte alls klart med det jag hade tänkt! Får skärpa mig och bli lite mer effektiv imorgon!!
Det positiva är ju att jag kommer hem mycket tidigare även fast jag tränar efter jobbet. Jag kommer hinna med så mycket på vardagarna nu :)!!

Tog mig igenom ett bröst och biceps pass idag. Men kabelmaskinen var trasig så jag fick hitta på andra övningar än jag hade tänkt mig, men det sög ordentligt i musklerna ändå när jag trampade hemåt!
Nej, nu ska jag nog ta mig en promenad innan det är dags att mysa framför tvn!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar