Följ mig på Instagram: @helenwil

lördag, maj 09, 2009

slut i benen...

Promenad imorse innan frukost. Skönt!
Sedan vart det shopping på stan med mormor. hon tyckte nog att det var trevligt att få komma ut en sväng!! och få lite sällskap.
Sedan åkte vi hit och fikade på altanen. Tur att vi har inglasat då det blåste en hel del idag.

Idag var det dags att inviga nya skorna. Så nu sitter jag här med blåsor på fötterna och 11km i benen. Men de var suuupersköna!! Bra dämpning i hälen och mycket lättare än mina gamla. Ska välja ett par tjockare strumpor nästa gång så jag slipper skavsår!

Det blev grillning idag också, egna hamburgare. Mums!! Det är tur att jag gift mig med en karl som kan laga mat!! Nu sitter vi och myser i soffan med nötter och en film. Har dock inte bestämt vilken vi ska se.

2 kommentarer:

  1. Hej Helen!!!!!

    Här hittade man dig bland alla bloggar. Hur är det? vad händer i livet??
    Tävlar du fortfarande?

    SvaraRadera
  2. trevligt att ses igen! Ni får se till att ha vägarna förbi här nån gång!! kul att du läser!! kram

    SvaraRadera