Följ mig på Instagram: @helenwil

tisdag, maj 05, 2009

sicken tajming ;)

Har tajmat vädret perfekt idag!!!
Promenad imorse vid 05.45, hem och in i duschen. Och när jag ska äta frukost vid 7 så öser det ner ute!
Cyklar sedan till jobbet vid 07.45 och då duggar det bara lite smått. Sedan har det varit skurar hela dagen idag och när jag cyklade hem vid 16 hade det nästan torkat upp på marken.
Sätter mig hemma och laddar inför joggingturen och det börjar ösregna igen. Jag beslutar mig för att skjuta lite på träningen och vid 18:15 skiner solen och jag ger mig iväg.
suuuperskönt pass!! Luften var så där härligt frisk efter allt regn och, hör och häpna, jag har inte nyst en enda gång idag!!! Tacka vet jag regn på våren så att det blir mindre pollen i luften!!
Nu är det dusch, mat, NCIS och säng som gäller!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar