Följ mig på Instagram: @helenwil

lördag, maj 16, 2009

Vårstädning!

Dagen började suuuper bra. Morgonpromenad och sen frukost i lugn och ro. Lyxade till det med en klämmis (tunnbröd med messmör) super gott!! Sedan begav jag mig till gymmet. Baksida lår och triceps fick sig en omgång. Härligt!!!


Sen åkte jag hem och Tobias och jag städade hela huset. Tråkigt, men skönt när det är klart!! Plockat undan, dammsugit och dammtorkat. tobias har även hunnit med att ta ner buskarna på framsidan Så nu ser man hu huset ser ut när man kommer åkandes på gatan!

Lördag idag, påfyllning av kolhydrater. Så idag har jag ätit blodpidding, mums!! och även lyxat till det med en pingvinstång!! Ikväll blir det tacos och mys framför Eurovision!!


Höjdpunkten idag var dock att få upp badrumsskåpet!! vi har letat efter ett med spegeldörrar, men inte hittat nåt som varit värt pengarna. Men nu äntligen hittade vi ett som båda gillade.

Så här fint blev det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar