Följ mig på Instagram: @helenwil

torsdag, maj 07, 2009

trött trött trött!!!

Men imorgon är det fredag... Redan!! Veckan har bara flugit förbi!!
Var ute och promenerade imorse. Somnade sent igår och sov dåligt inatt, så det var segt att ta sig upp. Har en tendens till att sova dåligt när Tobias är borta. Sover mycket bättre på helgerna och vaknar inte lika ofta.
Vi har börjat med sommartid på jobbet, vilket innebär att vi slutar 16 istället för 17. Gud vad skönt!! Kvällen blir oändligt mycket längre!! Jag hinner till gymmet och träna och är hemma mellan 17.30 och 18. Då har jag ju hur mycket tid som helst till att hitta på något mer!!
Idag vart det rygg och axlar på gymmet. Mitt favorit pass!! Går alltid hem och känner mig trött och nöjd!! Och idag passade jag på att trampa lite på cykeln efteråt. Är lite stel i benen sen gårdagens benpass, så det var skönt att röra lite på dem!!
Lyckades dock passa i världens regnskur när jag skulle hem och blev genomblöt!! Men nu skiner solen igen och det är fint väder ute, just my luck!!

Nu ska jag krypa upp i soffan med te och nylagad broccoli/blomkåls gratäng och en kopp rooibos!! Mumma!!
Drack mycket rooibos under det år jag bodde i Sydafrika och gissa om jag blev glad när det äntligen började säljas i vanliga livsmedelsaffärer här hemma!!! Bara lukten av det får mig att längta tillbaka!!

Nej nu är det dags för Hockey!! Spännande!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar