Följ mig på Instagram: @helenwil

tisdag, maj 05, 2009

Träna bör man, annars dör man!

Sådär lagom seg efter en dag på jobbet. Sitter och laddar inför en joggingtur. Hade funderingar på om jag skulle plocka fram inlinesen och ta en tur, men det har regnat hela dagen så det får vänta ett tag.
Passade på att köpa nya springskor på lunchen istället. Mina börjar bli lite slitna och den här gången valde jag ett par lite lättare skor. Springer mer i skogen än jag gjort tidigare och behöver inte samma dämpning. Men jag kanske ska vänta nån dag med att använda dem, vill ju inte smutsa ner dem med lera försata gången jag använder dem ;).
Shoppade även ett par svarta byxor på lunchen, funderar på om det var ett bra köp elle inte. De sitter ganska tight över vaderna och jag är inte riktigt ett fan av såna byxor. Men jag kanske kan vänja mig!!
Nya skor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar