Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, april 13, 2009

Bra och dålig dag

Träningen har gått suuuper idag!! Pallrade mig ut imorse i hela 50 minuter. Raskpromenad varvad med lätt jogg. Skönt!
Var hos Tobias ett tag innan jag åkte till gymmet. Kände mig inte alls sugen på att träna, men jag tog mig dit. Och när jag väl kom igång blev det ett suuperpass!! Bröst och biceps fick sig en omgånga och det sprutade mjölksyra i musklerna. Asbra!!
Ännu bättre blev det när jag kom hem och det började komma upp bilder från Varberg. Väldigt kul att se och en riktig motivations boost!!

På sjukhuset fick jag besked om att Tobias måste stanna en natt till. F&%¤#a!!! Vill ju att han ska vara hemma hos mig. Det är inte kul att se någon man bryr sig så mycket om må dåligt. Och värr blir det av att man inte kan göra något åt det!!
Har nyss kommit hem och ska snart sova. Upp och jobba imorgon. Inte alls sugen på det, vill åka till Tobias istället. Men jag får ta mig en tur dit på lunchen och hålla tummarna för att han får komma hem imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar