Följ mig på Instagram: @helenwil

onsdag, februari 25, 2009

trötta ben

Körde ett hårt benpass på gymmet idag. Känns som att träningen blir bättre och bättre, känner mig trött och nöjd efter passen.

Avslutade med 30 min cardio, stairmaster. Ganska seg i benen och viljan fanns inte riktigt där.
Vad gör man då??

Jag letade fram en bild i huvudet av min stora inspiration Michelle. En grym människa som alltid har humöret på topp! Tänkte tillbaka på San Diego och hur jobbig den dieten var. Hur hon stod längst upp i backen och skrek och peppade mig under intervallträningen. När det enda jag ville var att lägga mig ner och inte gå en meter till. Så när träningen bara känns piss och jag vill gå hem tänker jag på henne. Hur hennes energi fick mig att vilja kämpa hårdare. Och hur hon fortfarande får mig att vilja kämpa hårdare.
Det måste vara något av det bästa som finns. Att kunna göra ett så stort intryck på en person, att denne två år senare fortfarande får energi och motivation till att nå sina mål.

Miss ur smelly ass, jävlar tjockis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar