Följ mig på Instagram: @helenwil

fredag, februari 13, 2009

oj, vad fort en vecka går!!

Har haft mycket att göra men ändå ingenting...
Min bästa kompis var här i tisdags och hälsade på. Vi var ut till backe och åkte lite slalom. Skitkul!!! Har längtat efter att få prova nya pjäxorna. och de var väldigt sköna!!
Onsdagen fördrev vi med en lång frukost och lite shopping. Vi hann även med en lunch på stan innan det var dags för Lina att åka till jobbet.
Torsdagen var det storstädning som gällde. Plocka undan överallt, vi är bra på att ta fram saker och sedan låta dem ligga! Dammsugning och golvtorkning hanns också med.
Var till gymmet och tränade brösta och armar. Vågade mig på att köra bänkpress med stången, och YIPPIE!! Handen höll!! vågade dock inte lägga på vikt, så det fick bli månag reps istället. Körde även lite bicep curls och push down med lätt vikt. Skönt att vara på rätt väg!!! Hoppas jag kan köra på fullt snart!!

Idag har jag varit en sväng till sjukhuset (igen). Vääääldigt tråkigt att sitta där.
Har även hunnit stohandla inför helgen då vi får besök av svägerskan, hennes gubbe och gudsonen!!! Ska bli kul att visa upp huset för dem!! De har ju aldrig varit här!!

Nu har jag precis fått i mig lite lunch och tänkte bege mig till gymmet för ett cardio pass.... om jag orkar...
Ha det gött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar