Följ mig på Instagram: @helenwil

onsdag, februari 25, 2009

trååååk....

sitter framför datorn och söker jobb. Varenda jobb jag hitta har en egen hemsida där man måste fylla i alla uppgifter om sig själv, utbildning, arbetslivserfarenhet osv. Det blir ganska tråkigt i längden att skriva allt detta flera gånger. Kan inta alla arbetsgivar skaffa en gemensam databas som de kan titta i. Då behöver man ju bara registrera sig en gång!!!

Har träningsvärk i ryggen idag. Så det känns som att träningen gick bra igår!!
Annars funderar jag på att sova middag en stund innan jag ska iväg till gymmet. Sov dåligt inatt och så var jag tvungen att gå upp tidigt för att jag skulle till sjukhuset. Det är ett jäkla rännande där för mig. Börjar tröttna på det nu!!! Men en sak har jag lärt mig;
Cykla inte när det är halt ute!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar