Följ mig på Instagram: @helenwil

fredag, februari 20, 2009

hos svärföräldrarna

Vi har åkt till Årjäng för att hälsa på över helgen. Titta på deras nya kök. Fint blev det. Har lassat på tyngre den här veckan på gymmet, handen håller för mer och mer. Har träningsvärk i hela kroppen men mest i mage, bröst och biceps. Gör riktigt ont när jag skrattar!!

Nästa vecka är det dags att börja skriva upp passen igen. Har varit lite lat och struntat i det när jag inte har kunnat lägga upp träningen som jag vill. Men nu är det dags att börja bygga muskler igen!! Samt att börja äta bättre för att få så bra resultat som möjligt.

Ska på arbetsintervju på tisdag också, Wish me luck!! hoppas att jag kan få ett jobb nu, börjar bli tråkigt att bara gå hemma... och så behöver man ju lite pengar så att man ska förnya garderoben. Speciellt skor behöver man ju som tjej ;)



Nu är det nog dags för en promenad i snövädret!!!
Ha det toppen!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar