Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, februari 09, 2009

nostalgi

Har varit till sjukhuset på morgonen. 07.30. Då är man inte pigg!! Inte blev det bättre av att det var -12 grader ute. Då ville man bara krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet!!
Fick ny övningar för handen och en skena att ha på natten. Fingrarna är krokiga, så nu ska de sträckas ut på natten. Sedan var det dags att få puff-behandling.... puff, puff, puff på handen. Tråkigt.
Promenerade hem och åt gröt med vaniljprotein. Mumma.
Sen har jag letat lite jobb-men inte hittat nåt. Beställt en bok till kursen jag ska läsa. Mätmetoder för idrottare-mentala processer. Väldigt intressant!!
Sedan klickade jag runt bland alla bilder på datorn och hittade denna.


26 juli 2008. Alltid

Uj vad jag skulle vilja göra om det!!!!
Kan man inte få gifta sig och ha kalas varje år?!?!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar