Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, februari 02, 2009

trött idag

kom i säng vid 11 igår kväll. vakande vid 4 när Tobias skulle upp och åka ner till Kna igen. Saknar. Vid 6 var det min tur att gå upp, var lite seg och snoozade till 6.30. Sen var det bara att pallra sig i kläderna, i med lite kesella och promenera iväg till sjukhuset. Puffbehandling... fick sitta i en timme med en manchett runt handen som svällde upp och ouffade till en gån i minuten. Ungefär som när man tar blodtrycket. Det skulle tydligen vara bra för att få ner svullnaden. Sen fick jag gå in till arbetsterapeuten och gå igenom min övningar. Hon tyckte att jag tor i lite för mycket när jag tränade handen så den har blivit lite inflamerad. Svårt att veta om man tar i för mycket när hon säger att det kommer att gör ont.... jaja, fick antiinflammatoriska värktabletter och en skena för att avlasta fingrarna.
Inget gym idag, det fick bli prommenad till och från sjukhuset. Hann införskaffa mig en ny träningstopp på rean. Och sen en timmes prommenad på eftermiddagen. totalt ca 20 000 steg.
Imorgon blir det morgonpromenad och sedan ben på gymmet.

Nu ska jag äta kycklingsallad med avocado. Mums!!



Och lite efterrätt bestående av ett tärnat äpple, lite hackad mandel, sötningsmedel och kanel efter smak. In i micron ca 1 minut. För att sedan avnjutas med keso och lite vanilj yoghurt. Bra avslut på en ganska seg dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar