Följ mig på Instagram: @helenwil

tisdag, februari 24, 2009

igång med diet

Idag har jag satt igång med mitt nya kost och träningsupplägg. Det vart rygg, axlar och vader på gymmet. Kändes helt ok i handen, fast jag är ju inte uppe i de vikter jag klarade innan :(. Men det är bara att kämpa på och låta det ta den tid det tar. Göra det bästa av situationen.
Passet avslutades iaf med 30 minuter på trappmaskinen. Svettigt värre!
Har ätit betydligt mer idag än vad jag gjort de två senaste dagarna. Både jag och Tobias har ju legat sjuka i soffan och ingen av oss har orkat laga mat. Så vi har levt på gröt och keso.
Men idag blev det lax med risotto till lunch och kyckling med grönsaker till middag. Mumma!!
Och så har jag fixat kvällsmål av choklad protein och jordnötssmör. Gott!

I övrigt har jag varit på en arbetsintervju idag. Sommarjobb från maj till augusti. Och det kändes lovande. Håller tummarna för att jag får det, för det är ett jobb som jag tror att jag kommer att trivas med! Och så får jag börja plugga i höst, känns som att det passar bra nu när det inte finns så många jobb.

Imorgon ska jag ta itu med röran här hemma. Packa upp väskor och vika all tvätt. Vi har tvättat massor, men inte orkat vika och packa in det i garderoberna, men nu när jag är lite piggare är det dags att fixa det med!

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på Mästarnas Mästare och sen blir det nog sängen för min del. Känner mig helt slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar