Följ mig på Instagram: @helenwil

fredag, februari 06, 2009

fredag och mys

Fredag igen. Sitter och tittar på Let's dance. Heja Magnus!!
Tobias kom hem redan igår kväll, eller inatt. Somnade på soffan och vaknade vid halv ett när han kom hem. Mysigt att gå och lägga sig bredvid honom!! Och så känns ju helgen så mycket längre när han kommer redan på torsdagen.
Sovmorgon idag och frukost framför TV:n och damernas superkombination. Tråkigt att gå hemma, men det är ju positivt att jag har lyckats passa in det med VM iaf så att jag kan följa det. Roligt!


Min älskade!!
Bild från fotomas.se

Var till gymmet igår och körde överkropp. Är nog dags att splitta på tre dagar nu. Börjar kunna använda handen och kan göra fler och fler övningar. Skönt.

Idag vart det bara en prommenad. Gick hem till mamma och pappa och städade ur mitt gamla rum. Dags att flytta allt jag har där till vårt egna hus nu. Gud vad mycket saker man samlar på sig!! Men eftersom jag inte använt det jag har där på flera år så kan jag slänga det mesta.

nej, nu ska jag återgå till TV:n och Tobias.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar