Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, februari 09, 2009

lata amerikanare

Tobias hittade den här bilden, tillsammans med en text där det stod att amerikanare var lata som till och med hade rulltrappa upp till gymmet.

Det roliga är att det var det här gymmet vi tränade på när vi bodde i San Diego!!!

Var till gymmet efter damernas störtlopp, vilken besvikelse!!(störtloppet alltså) fick dock gå hela vägen dit då det saknas rulltrappa :).
Körde ben idag. Kände mig stark och lassade på ordentligt med vikter. Kom upp i samma vikter som jag tog i höstas. Bra jobbat!! Börjar komma igång nu efter nästan en månads uppehåll.

När jag kom hem hade de fö¤#&/(/ j¤%la ungarna gått över tomten igen. Imorgon ska jag allt stå och hytta med näven åt dem!!!

Nu är det dags för te och vänner, sen hägrar sängen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar