Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, februari 23, 2009

puuhhh.....

Vad jobbigt det är att skotta snö!! Speciellt när det är nollgradigt och kramsnö.
Lyckades tillslut få bort allt och skotta upp en snöhög där barnen brukar springa över tomten. ska ut och jaga dem så ofta jag kan!!

Efter det tog jag en promenad i skogen, svettigt värre att gå i skoterspår med nysnö.
när jag kom hem hade Tobias ätit upp alla riskakor, så det fick bli knäckebröd med kyckling på.
Och en paprika och några cocktailtomater.

Har funderat fram och tillbaka angående min kost och träning, ocj jag har kommit fram till att jag har ätit för lite i veckorna när jag varit ensam och ätit för mycket på helgerna när Tobias varit hemma. Men nu ska jag jämna ut det och äta mer i veckorna och mindre på helgerna.
Tror jag kommit fram till en bra lösning. ska börja imorgon och se hur jag ligger till om en vecka.



Tobias framför vårt fina hus!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar