Följ mig på Instagram: @helenwil

tisdag, februari 03, 2009

produktiv dag

ojj, vad man kan fylla upp tid med ingenting!!! Har ändå fått en del saker gjorda idag. Skällt på ungar som springer över tomten, promenerat, ätit och tittat på super-g (ingen bra dag för sverige), gått till gymmet. och på vägen varit in på arbetsförmedlingen samt lyckats shoppa lite. Tränat mina stackars ben så det var jobbigt att gå hem. Däremellan har jag sökt lite jobb och målat på våra dörrar. Vi har spegeldörrar med infrästa guldkanter, inte så snyggt så jag håller på att måla grått istället. Då ser det helt ok ut.

Dagens pass på gymmet bestod av (wu 15x1 + 8-10x3)
Leg ext
Lår curl
Benpress, liggande
Utfall i smith
Benpress, uppåt
Sittande vadpress
Ländrygg med höfterna ganska långt upp för att komma åt baksida lår mer.
Gymmet jag tränar på har bara en maskin för baksida lår och det blir lite svårt att få in övningar när man bara har en hand. Längtar tills jag kan köra marklyft!!

Har precis fått i mig lite proteiner och nu ska jag pallra mig till sängen. Upp tidigt imorgon för en ny puffbehandling. Känns bättre idag dock, så jag hoppas att det ger resultat!!
sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar