Följ mig på Instagram: @helenwil

tisdag, februari 17, 2009

shopping

Har sovit hos bäst kompisen inatt. Trevligt med sällskap när Tobias är borta.

Var på gymmet igår och körde rygg. Fick till ett bra pass och var riktigt trött efter. Tur att jag fick skjuts hem efter!! Vi åkte till Borlänge och myste framför tvn med god mat och fruktsmoothies. Gott!!
Idag har jag tränat ben och sen har vi varit på kupolen och knallat runt. Jag köpte märkpennor till tyg, såna som man ritar ut mönstret med så man vet vart man ska klippa. Och nål och tråd i flera olika färger. Shopping suget var inte på topp idag, så det blev inget mer.

Söndagen tillbringade vi på soffan med snacks och sallad. Mysigt att bara slappa en hel dag och kramas och ta hand om varandra!! Underbart!!

Nu ska jag snart kolla på mästarnas mästare. Riktigt bra program. Sen ska jag färga slingor på bästisen så att hon är fin till balen hon ska på i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar