Följ mig på Instagram: @helenwil

söndag, februari 22, 2009

sjuklingar

Jag och Tobias åkte hem till Falun igår kväll för att vi skulle få en dag hemma tillsammans i helgen. Men nu ligger vi framför tvn och är sjuka båda två. Jag har ont i huvudet och halsen och svettas och fryset om vart annat, och Tobias har legat och sovit halva dan. Segt!
Jag som hade sett fram emot ett hårt benpass och få svettas lite på gymmet, inte i soffan framför tvn!
hat iaf lyckats få till ett kostupplägg som jag tror kommer funka. 1700 kcal /dag, 4 styrkepass och 3-4 cardio pass. Och en dag i veckan där jag höjer kolhydraterna. tror att det kommer att funka bra för mig. hade tänkt börja upplägget imorgon, men vi får se hur jag mår.
Nu ska jag gå och hämta mer vatten och c-vitamin och kurera mig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar