Följ mig på Instagram: @helenwil

onsdag, september 30, 2009

Då är onsdagen snart slut...

Idag var jag om möjligt ännu tröttare på jobbet. Med en pappershög som bara växer ser jag inget slut på allt jobb! När folk dessutom drar i en åt alla håll för att de behöver hjälp med annat så tar det ännu längre tid att jobba sig igenom alla papper! Med lite energi är det svårt att motivera sig att fortsätta, men det är bara att bita ihop. Jag har själv valt att dieta och tävla och jag tänker inte låta det gå ut över jobbet.
Men idag var det höjning så förhoppningsvis kan jag sova bättre inatt så jag har lite mer energi imorgon!

Efter jobbet var det bara hem och vända. pillade i mig lite mat och bjöd mamma på smörgås, generöst va ;). Sen åkte vi och dansade linedance. Inge lätt uppgift när man är helt slut! Fötterna ville inte som jag ville och de var inte alls lika snabba som de brukar! Det gick bra när jag bara gjorde, men så fort jag började fundera blev det fel. Men kul är det!
Sen var det bara att byta om och bege sig till jobbet. Inte vidare motiverad, men jag vill kunna ta det lugnt i helgen när jag ska till SM.

Men väl på gymet så gick det super. Det är konstig det där. När jag väl sätter igång och lyfter så får jag massa energi från ingenstans. Det känns som jag bara orkar mer och mer ju fler övningar jag gör! Härligt! Love that feeling! Känner mig så nöjd när jag är klar!

Nu sitter jag framför tvn med sista målet för idag och tittar på Grey's anatomy. Har inte följt det tidigare. Har bara sett nåt avsnitt ibland. Men jag såg sista avsnittet förra säsongen och nu sitter jag här och grinar framför tvn...konstigt att man blir så berörd av något som är påhittat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar