Följ mig på Instagram: @helenwil

onsdag, september 16, 2009

Nu var jag duktig!

Väldigt segt på jobbet idag. Kändes som att jag hade en hinna på ögonen för jag var så trött. Jobbigt!!

Efter jobber var jag och dansade linedance med mamma. Kul! både att få träffa mamma och att dansa linedance. Var på en klubb som bara spelade country och försökte lära mig linedance när vi bodde i San Diego, men det var lite för svåra danser. Nu börjar jag från början och det är nästan lite för lätt. men men, får hoppas att det komme lite svårare danser mot slutet av terminen! för det är riktigt roligt!

Efter det var jag gansa seg, men jag hade lämnat min cykel på stan efter jobbet för jag hade planerat att träna. Funderade på att skippa träningen, men eftersom jag var tvungen att hämta cykeln kunde jag ju lika gärna träna också! Så det blev rygg och triceps idag. Grym pump i triceps!!! Gött!! kände mig väldigt nöjd när jag kom hem!
Nu sitter jag här i soffan, nydushad med kvällsmålet färdigt att inmundigas samtidigt som jag tänkte kolla på gårdagens avsnitt av Idol. Mysigt!

Kände när jag cyklade hem att jag börjar få ont i halsen. Vill verkligen inte bli sjuk igen så jag försöker kurera mig med ingafära och citronthé.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar