Följ mig på Instagram: @helenwil

tisdag, september 22, 2009

oj, så mycket att göra!

Sova, träna, äta, jobba, träna, sova. Och utöver det hälsa på svärföräldrar, kompisar, städa, tvätta, laga mat...

Inte mycket tid över till annat!

Helgen spenderades i Årjäng hos svärföräldrarna. alltid lika mysigt att åka dit! Vi lekte med gudsonen, gick på mâten och bara slappade. Välbehövligt!
Lördagen blev en riktigt onyttig dag. Mackor, godis, korv med bröd och naturgodis intogs. Var så mätt att jag mådde illa. Men det var enda ätardagen under denna diet för min del. I fortsättningen blir det höjar dagar där jag ökar på kolhydraterna istället.

Söndagen startades med en långpromenad på 90 min. Därefter frukost och vidare till gymmet för axlar och bröst. Kul att få träna med Tobias igen! Saknar hans sällskap!
På eftermiddagen åkte vi till Tobias kompis Sam och hans fru Anette. Jag fick mig en välbehövlig rygg- och nackmassage som lösta upp lite spänningar. Härligt.
Därefter styrde vi hemåt i ösregnet.

Nu är det jobb och träning som gäller. Får hoppas träningen ger resultat, vet att det smyger sig på. Men man vill ju helst se stora skillnader på en gång. Men man få ha tålamod! Har dock börjat känna av min hand igen. Den är spänd och värker samt att det har börjat göra ont upp mot armbågen. Försöker verkligen tänka på att sitta bra på jobbet, så jag hoppas att det inte blir sämre!

Nä, nu är det dags för dusch och jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar