Följ mig på Instagram: @helenwil

onsdag, september 23, 2009

Ingen rast, ingen ro...

Känner att min tid för tillfället är helt fokuserad på mat, träning och jobb.
Har målet klart för mig och jag kommer ge allt på vägen dit! Ska bli väldigt roligt! Men även jobbigt. Men det är bara att bita ihop och fortsätta när det blir motigt! Jag vet ju att humöret kommer svänga väldigt upp och ner. Men jag ska ta mig igenom detta!

så här ser en vanlig dag ut:
05:40 klockan ringer, snoozar till 05:49
Intag av BCAA, fatburners och kreatin. På med kläder, pulsklocka och ut på promenad.
07:00 dusch, smink och kläder åker på.
07:25 frukost, multivitamin, omega 3-6-9 och calcium
07:45 cykel till jobbet
08:00-17:00 jobb, tre mål mat under dagen
17:20 gym
18:30 cardio
19:00 mat, dusch fixa matlådor träffa kompisar
21:30 kvällsmål, omega 3-6-9 och calcium
22:00 sova!

Idag har jag varit och dansat linedance med mamma. väldigt roligt! Jag läste nånstans att alla har ett "pensionärsnöje". Mitt måste vara linedance! Det är jag och två unga tjejer till. Resten är i medelåldern och uppåt. Jag tycker dock att det är väldigt roligt och ser häftigt ut när alla dansar i takt. Men nybörjarkursen går lite väl långsamt för mig. Väldigt lätta danser och många repetitioner av stegen. Förhoppningsvis blir det lite svårare sen!

Nu sitter jag och kollar på Efterlyst, ska bli intressant att se vem som är skyldig. Svårt att veta vad man ska tro.

Ska snart äta sista målet för idag och sen bädda ner mig i sängen och sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar