Följ mig på Instagram: @helenwil

tisdag, september 08, 2009

Massa energi idag!

Vet inte riktigt vart den kommer ifrån, men idag har dagen bara flugit förbi!
Hade mycket att göra på jobbet och klockan gick väldigt fort!
Efter det fick jag till ett superpass för axlar och bröst. Fick bra kontakt idag och tyckte mig se lite fler markeringar i spegeln. Kanske bara är jag som vill att det ska vara mer markeringar, men det peppar en hel del!

När jag kom hem stuvade jag om i vår bod ute på gården. Så att jag ska komma åt gräsklipparen när andan faller på. Nu har jag diskat, tvättmaskinen är igång, hårfärgen i håret och matlådorna för resten av veckan är nästa klara. Allt i tid till Idol och NCIS!!!
Nu ska jag bara vänta på att färgen ska verka så att jag kan ta mig en dusch och krypa upp i soffan med kvällsmål och te. Mysigt!
Hoppas att jag har sån här energi genom hela dieten ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar