Följ mig på Instagram: @helenwil

tisdag, september 15, 2009

Pump i benen!!

En till dag har passerat. Tiden bara flyger förbi!! En god nyhet i morse var att all vikt från helgen släppt. Antagligen vätska... skönt. Peppad av detta (och att jag sov lite för länge) gjorde att promenaden gick i en rasande fart!
fick ett samtal från hörcentralen igår. De hade fått ett återbud idag. 9.30 befann jag mig på sjukhuset för utprovning av hörapparat. Hör alla ljud mycjet bättre, vilket gör att det slamrar en hel del. Men när jag ta ur den känns det som att jag har lock för örat. Det kommer nog ta ett tag att vänja sig!

Efter jobbet trampade jag hemåt för att klippa gräset, vilken pump jag fick i benen av att trampa hem!! När gräset var klippt passade jag på att kapa lite grenar på buskarna så att man kan gå till dörren utan att bli blöt. Duktigt av mig!

Tog bilen till gymmet för att träna ben och biceps. Började med tunga vikter för att avsluta med många reps och några dropset. Helt slut efteråt! Kommer vara stelt imorgon! Härligt.
Ska bli kul att se hur jag ser ut när det är dags för tävling. Än så länge är motivationen på topp
iaf!

Nu sitter jag framför tvn med kvällsmål. Fanns dock inget bra att titta på och dagens avsnitt av Idol har inte kommit ut på webtv än. Så jag roar mig med datorn lite innan det är dags för sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar