Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, september 28, 2009

nyss hemkomen och dags för sängen

Har nyss kommit hem. Pillar i mig sista målet och tattar lite på TV. Inte så mycket att välja på... det fick bli 2 1/2 men. kul!
Dieten har inte riktigt gått som jag velat. Visst, jag ser och känner att jag blir hårdare, men lite sakta går det allt! Så förra veckan skärpte jag till dieten ytterligare. Mjölkprodukter och frukt försvann :(. På lördagar får jag lyxa till det med frukt framöver. Ätardagarna är helt borta. Istället blir det 5 dagar med lite kolhydrater och 2 med mer. kommer att fördela det jämt så onsdag och lördag/söndag blir höjardag. Har även lagt till 20 min förbränning efter styrkepassen. Hoppas jag får de resultat jag vill!

I söndags var jag iaf piggare. Kände att jag hade mer energi än under lördagen. Vart dock vila från gymmet, men jag hann med två förbränningspass istället!
På kvällen åkte Tobias till Karlskrona igen. Segt. Men nästa gång han kommer hem ska han vara hemma i 10 dagar!!! I LIKE!!

Idag har humöret verkligen gått i vågor. Förmiddagen gick bra, men efter lunch hade jag väldiga dippar! Var och kollade hörseln igen och höll på att somna mellan alla pip och brus jag skulle lyssna på! tillbaka till jobbet och åt mellanmål. Då vart jag piggare igen och jobbade på bra. Men när det var dags för träning var motivationen vid fotknölarna... Men det var bara att bita ihop och kämpa på. Och bra gick det! Fick sånt pump i triceps att jag knappt kunde böja armarna!

Sen var det bara att ducsha och äta lite igen. Åkte till borlänge och fixade naglarna. Det var ett tag sen så de såg för j-liga ut!! men nu är de fina med små lila blommor på!!

nu är det dags för sängen! längtar efter att få lägga mig och stänga ögonen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar