Följ mig på Instagram: @helenwil

lördag, september 26, 2009

Helt sänkt...

Idag har jag varit en riktig bitch. Förlåt Tobias och tack för att du står ut med mig.
Har verkligen varit en jobbig dag med noll energi. Började redan igår på eftermiddagen. Har kämpat mig igenom både cardio och gym idag.
Men det är höjardag och det innebär dubbelt så mycket kolhydrater som vanligt. Så nu känner jag hur energin sakta men säkert återvänder.
Kommer förhoppningsvis vara snällare imorgon!

Passade på att ta igen de övningar jag missat i veckan idag på gymmet. Så det blev ett pass med biceps, mage, insida- och utsida lår samt att jag avslutade med promenad på lutande löpband. Hade inte energi till nåt annat. Imorgon blir det nya tag med rygg och triceps!
Efter gymmet njöt jag av en fluffig proteindrink med havregryn i. Mums! Men oj vad mycket plats den tog i magen! Vart proppmätt!!

I övrigt så har vi bara njutit av att få vara hemma tillsammans en hel dag. Det var flera veckor sedan sist! Så vi har tvättat och städat ur våra garderober. Imorgon ska vi rensa ur alla kartonger vi har stående. Jag tror vi har flyttkartonger kvar från när vi flyttade hem från San Diego. Det är två och ett halvt år sedan! Men de kartongerna kan vi nog slänga. Har vi inte saknat det som ligger i på två och ett halvt år behöver vi nog det inte.

Nu hägrar duschen och ett besök i Borlänge. Trevligt sällskap och kanske nåt roligt spel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar