Följ mig på Instagram: @helenwil

fredag, september 11, 2009

Snart helg!

Sista dagen på jobbet där här veckan. Suuuper trött idag! Läste ut min bok igår, så jag släckte inte för ens vid 12. Kommer nog att somna på soffan ikväll! Vad jag längtar förresten, det är ju fredag och då kommer Tobias hem!!
Har hela helgen uppbokad med saker, så det blir ingen vila här.
Men då är ju Tobias hemma iaf!

Benträning igår och biceps. Tungt som attans! Men armarna börjar forma till sig lite, ser markeringar som inte varit där förut. Kul!!
Sen trampade jag på i full fart hemåt. Lina var hemma och väntade. Grymt jobbigt att cykla uppför när jag redan var trött i benen! Var helt slut när jag kom hem. Skyndade mig in och kastade i mig maten!
Hon hade med sig bilder från bröllopet. Åååååhhh vad fina de blev!!!
Jag vill gå på kalas igen!!

Nu ska jag hoppa in i duschen innan det är dags för jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar