Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, september 07, 2009

Vad fint det blev!

Jag och Tobias har varit i Stockholm i helgen. Vi var på dop på Karlberg. Väldigt mysigt! och kul att få träffa gamla vänner igen! Vi bestämde att vi ska åka ner snart igen och hälsa på!

Vi bodde på Radisson Blu i Frösundavik. Jättemysigt hotell med både spa och gym. Så det vart en del träning ;) Sen åt vi middag med utsikt över vattnet.
En välbehövlig paus då de senaste veckorna har varit fulla med saker att göra. Så det var skönt att få komma iväg och ta hand om varandra!

Igår var hann jag med ett cardio pass innan vi checkade ut. Sedan åkte vi till farmor och farfar och åt lunch. Farmor hade lagat speciell mat till mig! Kyckling, ris och champinjoner. Gulligt!

Sedan tog vi oss en express tripp till IKEA. Sängbord, sänggavel och hylla till badrummet stod på listan. Vi genade snabbt igenom de andra avdelningarna, men det slank med lite småsaker ändå (går inte att undvika på IKEA). Vi kom hem med lampor, handdukar, galgar, sängbord, sänggavel och en hylla. Allt vi hade tänkt och lite till!
Det är dyrt att gå på IKEA, snittpriset brukar hamna på 2000kr/timme säger min svärfar. Men det räckte nog inte igår! och superfint blev det!
När vi kom hem satte vi ihop alla möbler och tvättade och gjorde matlådor. En bra dag helt enkelt! Eller en bra helg ska jag väl säga!Hylla till badrummet.


Sängbord och sänggavel

Känns som att formen borde komma snart. Inne på min andra vecka av dieten. Nu har jag inte ont i halsen längre, så den här veckan blir det cardio igen! En del morgonpromenader och någon löptur. Får se i slutet av veckan vad vågen visar och göra lite justeringar efter det. Riktigt taggad att tävla igen. Längtar tills det är min tur att stå på scen!!

Nu ska jag gå och duscha och måla tånaglarna. Och betala räkningar. Pisstråkigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar