Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, september 14, 2009

Ingen rast, ingen ro!

Helgen bara flög förbi! Planerna ändrade så det blev verklige fullt upp! Jag trodde att jag skulle på möte med AFS på lördagen, men det visade sig vara på söndagen!
Istället följde jag med Tobias till Karlstad för att titta på hockey. Färjestad-Leksand. Jag lovade ju i ett svagt ögonblick förra säsongen att om Färjestad vann SM guld skulle jag byta från Brynäs och heja på dem istället. Typiskt att de vann! Så, den här säsongen hejar vi på samma lag. Tobias var jätte stolt och köpte en halsduk till mig...
Jaja, det började ju bra och de vann med 4-0.


Hela söndagen spenderades med AFS och hemkomna samt nya utbytesstudenter. Kul att få höra andras historier också! När jag kom hem åkte Tobias ner till Karlskrona igen :( och jag åkte till gymmet. Baksida lår fick sig en omgång!

Idag var det tillbaka till jobbet igen, tröttare än tröttast! Sov inte speciellt mycket i helgen då jag fick gå upp tidigt för att hinna med cardion! Så ikväll blir det sova i tid!
Men jag fick till ett bra pass på gymmet. Axlar var det idag. och jag måste säga att det ser bättre och bättre ut!Kul! Försökte klippa gräset när jag kom hem, men det blev för fuktigt i gräset så jag får fortsätta imorgon. Det får bli uppvärmning till benpasset som ska avklaras!

Har inte direkt haft nån ätardag i helgen. Har hållit mig till mitt schema men inte mätt och vägt maten. Känns ändå som att jag har lagt på mig massa vätska på benen. Känner mig svullen och vågen visade nästan ett kilo mer imorse än i fredags. Men det är bara att kämpa på så släpper det nog när man kommer in i rutinerna igen!
För övrigt har jag tappat 1,3 kg sen starten för två veckor sen. Hoppas att det fortsätter så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar