Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, oktober 05, 2009

En händelserik helg!

I fredags packade jag in mig i bilen tilsammans med Evalinda för att åka till Västerås. På invägninge blev jag presenterad för en massa folk som hon kände, trevligt.

Sedan bar det av till hotellet för laddning. Massa kolhydrater och lite vin slank ner (i Evalinda) innan det var dags att sova. Lördagen började tidigt. 5 ringde klockan och Evalinda började fixa iordning sig. Själv tog jag mig en morgonpromenad!
Klockan 8 var vi på plats i Aros congress center för att börja kladda med färgen. Vi fick hjälp av Claes att få färgen tillräckligt mörk och jämn, vilket inte var det lättaste! Speciellt inte för mig som aldrig målat någon förut. Men det vart superbra och Evalinda plockade hem segern!


Stort grattis till SM guldet vännen!!



Tack även för att jag fick äran att vara med och dela den med dig! Det var kul att se hur det går till backstage och jag känner mig ännu mer taggad för min egen tävling! Lucia here I come!
Tack även för en god middag med trevlig sällskap!
Det var en lång men väldigt rolig dag och jag hoppas jag får vara med fler gånger ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar