Följ mig på Instagram: @helenwil

söndag, oktober 25, 2009

trötter...

det börjar kännas i kroppen nu. Det kryper och småkrampar i benen efter träningen. Och jag längtar efter mer mat!!
Vikten går nedåt och jag kommer att nå målet om inget oförutsett händer. Super!!

Fredag natt sov jag hos mormor. hon har brutit armen och behöver hjälp med diverse sysslor. Trevlig att träffa henne lite! Fick även ett telefonsamtal av Tobias på fredagen. De hade förtöjt och han skulle komma hem!!! Gud vad glad jag blev!! Lyckorus hela dan!!

På lördgen vart det en promenad och yoga innan jag åkte och fixade naglarna. Storhandlade och åkte hem till mormor igen. Kvällen spenderades i soffan, med lite för myckat nötter och mys med Tobias. Lovely!!

Idag har vi inte gjort så mycket. Bjudit några vänner på fika och gjort matlådor. Suget efter kolhydrater har varit stort idag. Tobias har ätit äggmackor och jag har bara velat kasta mig över dem. Lääängtar efter bröd!!! Men nu är det bara att bita ihop. 6 veckor kvar... det är ingenting!! För att stilla mitt sug så bakade jag bullar. Kanelbullar med äpple i. Ska ta med mig och äta efter tävlingen. Mums!!

Längtar tills jag får sätta tänderna i dessa!!
Höjdpunkten idag var dock att prata med Michelle!!! Skype är super!! Vi snackade massa skit och diskuterade min diet och träning. Skönt att ha nån att bolla tankar med. Vi har lagt om maten lite och lagt till två intervallpass i veckan. Pjuh, det kommer att bli jobbigt! Men det är bara att bita ihop 20 min och trampa på! Ser fram emot det, även fast det verkar extremt jobbigt!


Nu är det dusch och mat innan jag ska sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar