Följ mig på Instagram: @helenwil

onsdag, oktober 28, 2009

Vila

Inget gym idag. Härligt.
Har fyllt på med kolhydrater också. Gott!
Slutade tidigare på jobbet idag för att få massage. aj aj aj säger jag bara!!! Kommer nog vara öm i ryggen imorgon. Men det var välbehövligt!! Fick även däcket fixat av en super snäll kompis, så nu har jag fyra vinterdäck på igen. Super!!

Har även shoppat lite idag. Fixat lite grejer till halloween och köpt nya skor till tävlingen. Med ännu högre klack ;). Hittade även ett par jeans för halva priset. De flesta av min byxor är ju för stora, så jag tyckte jag var värd ett par nya!

Nu sitter jag lagomt seg i soffan med en kopp te och tittar på efterlyst. ska snart äta sista målet innan det är dags att sova. Imorgon är det full fart igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar