Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, oktober 26, 2009

HIT

Promenad imorse som vanligt, sov dåligt så jag var ganska trött. Morgonen fortsatte som vanligt med alla morgonbestyr. Satte mig i bilen och åkte mot jobbet. Halvvägs märker jag att bilen drar väldigt åt vänster och det låter konstigt. Kör in till sidan av vägen och stannar. Punktering!! Drygt. Fick ringa mamma som kom och skjutsade mig sista biten.

Höll på att somna under eftermiddagen på jobbet. Kändes som min energi vad nere vid fotknölarna under eftermiddagen! Men efter lite justeringar i dieten laddade jag med kolhydrater innan träningen och energinivåerna steg! efter jobbet var jag till gymmet och tog mig igenom ett super bra axel/bröst pass. sen kom pappa och hjälpte mig byta därck. Snällt!!

Hem och budade lite på kostym till halloween. Vet inte vad jag vill klä ut mig till.
sen svidade jag om och gav mig ut i regnet. 25 min HIT träning (intervaller) stod på schemat. Det var grymt kul och tiden flög förbi. Det kommer garanterat bli fler såna pass!! Nu sitter jag här med stela ben och trötta ögon och ska bege mig mot sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar