Följ mig på Instagram: @helenwil

fredag, oktober 30, 2009

smärtfri!!

Idag är träningsvärken i benen borta. Kunde pina på bra imrose på promenaden. Passar bra för imorgon är det dags för nästa intervall pass!! Har dock fortfarande ont i foten/stortån. Ska smörja med zon igen och hoppas att det går över.

Idag har varit en riktigt lång och seg dag. Tröttare än tröttast och ingen energi!! Funderade på att strunta i gymmet idag. Första gången som jag funderade på om jag verkligen orkar med det här. Men jag bet ihop och genomförde mitt pass. Dock vart det ingen cardio efter utan det fick bli en promenad hem istället. så trött att jag hade lust att bara lägga mig ner och inte gå en meter till!!
Men nu när jag är hemma och har fått i mig lite mat så har energin kommit tillbaka lite. Och med den motivationen! Nu har mer än halva dieten gått, nedräkning till målet!! Finns inte en chans att jag ger upp nu. Bara att bita ihop och kämpa på!!

Nu sitter jag och väntar på Tobias. Han borde dyka upp när som helst. Han ska vara hemma en hel vecka nu!! Mysigt!! Så kramar och Idol blir det innan det är dags för sängen och välbehövlig sovmorgon imorgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar